Graffiti Fonts
Image by FontMeme
Domo-kun Cute

Wednesday 24 October 2012

GuRaUaN mEnJaDi rEaLiTi

yeahh! ,dpt potato chip :) ,yummy!!!!

dialog gurauan menjadi realiti

Hani Haziqkha HAHAHA aku simpan buad stok ahh gilaa . Takkan aku nak mkn sekali semua ==' mana ada makanan nak makan . Sebab tu aku nak pergi minimart . hikhik

Chimey Edogawa untung ar dh g minimart , ,blnja aq potato chips 1 ,hihix

Hani Haziqkha Aku belum pergi lagi laa gilee XP haha nak potato chips nanti amik sendiri kat bawah  kahkah

Chimey Edogawa hee ,ni yg best ni ,x kn amik je kot?? *angkat kning ,haha

Hani Haziqkha Kau amik aku bayar tapi .....

Chimey Edogawa haha ,dh tapi plak , ,tp ape??

Hani Haziqkha Tapi guna duit kau laa  haha

Chimey Edogawa haha ,terbaik ar ayat , *tpuk dahi kaw!! ,ggrr!!!

Hani Haziqkha HAHA relax relax . Aku gurau jep XP hikhik jomm jomm . Gerak sekarang . Minimart dah tunggu tuu =='

Chimey Edogawa jom jom ,aq nk beli topap skali  , ,jmpe kat mini mart ,daa~

Hani Haziqkha haha okaayyy 

15 mnit kmudian ,aq dok ushaa diowg kat brandar je , ,tgk pnye tgk pnye tgk pnye tgk , ,ternmpk budak pmpuan pkai bju putih  merah , ,sape ag kalo bkn so sweet , ,aq ingat nk jerit nma bdak tu dr tngkat 12 tp nanty org ckp aq gile plak , ,x jadi ar ,aq pon trun g mini mart dgn niat nak beli topap saing dgn so sweet ,tibe2 dye pnggl ,( nah , ,nak x??) .aq dgn tersipu2 malu , ,ckp (x nk lhaa ,aq gurau je ar) ,dye ckp plak (nak x nk *dgn gimik mke yg serious) ,tnpa brfkir pnjang aq amik je ar potato chips tu ,ciss! ,malu plak aq pmpuan yg blnja , ,err! ,
#btw tengkiu so much ;) ,knyang sudaa .

No comments:

Post a Comment